bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Munter träff.

Publicerad 2008-03-25 22:16:08 i Allmänt,

I kväll var det träff med Muntra Fruarna och den här gången
var det inte så långt för mig att gå. Värdinnan var inte riktigt frisk
men hade ordnat det så trevligt för oss. Förrätt och stek med gelé
sallad och potatis. Till efterrätt fick vi tiramisu, som jag älskar. Det
var många glada skratt. Jag försökte ta en bild på oss alla. Det
stog "självporträtt" i min kamera och jag skyndade mig men hann
inte så klart. De andra fick ett gott skratt och tog en bild av mig.
Gissa vem som vann vinlotteriet? JAG! Alltså fick jag med min
onda höft släpa hem 4 flaskor. Det gjorde jag så gärna.

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2008-03-26 11:24:35

Va, häftigt att Du tog hem storvinsten. Är Du en turgumma? Ont i höften, spik i foten, tja det fixade ju Du..

Postat av: Bia

Publicerad 2008-03-26 13:21:58

Nu ses vi snaaaart!!!
Hungrig!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela