bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

En vanlig pansjotisdag.

Publicerad 2008-03-11 19:53:53 i Allmänt,

Träffade mina döttrar för en fika på Lisas Café.
Det var som vanligt jättegott . Semlorna försvann
blixtsnabbt.



Gick till Skrapan och skrotade runt lite. Då ringde ena barnbarnet
och samtidigt ringde mannen. Vi stämde träff på Melanders i
Södehallarna. Där blev vi sittande och hade så trevligt.



Och just när notan var betald och vi var på väg hem dyker en
gammal kompis, en skådis på Dramaten, upp. Ja, det var bara
att sätta sig igen och beställa något. Det är alltid så kul och
uppfriskande att samtala med honom. Även denna gång.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2008-03-11 20:45:20

Jag skrev ett inlägg igår som försvann. Det löd på ett ungefär; tur att jag inte använder krämen för då skulle väl jag få visa leg överallt!
Härliga dagar du har! Idag hade vi skoldag på vishan, hörde lärkan och klappa kor.

Postat av: ulla

Publicerad 2008-03-11 20:48:26

Vilka härliga pansjotisdagar du har.
Det ser jag fram emot.

Postat av: stina

Publicerad 2008-03-11 22:20:31

.......jo du sjuk är jag IGEN!! Jag tar igen förra terminen då både jag och barnen va oförskämt friska! Men när JAG blir pansjo då har jag inte tid att bli sjuk om jag ska hinna med allt som du gör ( ,,,,,

Postat av: Malin

Publicerad 2008-03-12 17:14:20

Å vilka mysiga dagar ni ser ut att ha jämt!=) Jag gör en tråk-sockerserie under ett par veckor så här är det ganska strikt Gi kost...*mutter*

Ha en fin onsdag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela