bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Den röda tråden.

Publicerad 2008-03-01 18:50:53 i Allmänt,

I dag var det regn hela dagen. Vi hade ärenden till
Ringen och vi tog bussen! Min man skulle hjälpa till
i dotterns lägehet och borra upp några hyllor. Mitt
ärende var att gå runt och titta i alla affärer plus att
köpa wienerbröd till fikat när borrningen var klar.
Ingen bild för det är en överraskning för henne och
barnbarnen när de kommer hem i morgon från Paris.
Väl hemme igen började jag på "projekt virkning". Vad
det ska bli? Ingen aning. Kanske ingenting. Kom gärna
med förslag! Visst är den fin den lilla runda.

  Vad kan det bli??

I kväll ser vi såklart på melodifestivalen, men jag röstar inte än.
När finalen kommer ska jag ringa och rösta.

Kommentarer

Postat av: catrin

Publicerad 2008-03-01 19:12:31

Hej!
Fy sjutton vilket väder!!! Var i vasaparken med Melle en timme i hällande regn. Vi var ensamma, annars brukar det vara proppfullt, nu blir jag väl sjuk lagom till skolstarten. Vad roligt ni såg ut att ha på Lisas. kram Catrin

Postat av: Bia

Publicerad 2008-03-01 19:27:34

En grytlapp?????

Postat av: ulla

Publicerad 2008-03-01 19:37:53

Vad var det för fel på ge-bort blomman?

Postat av: anni

Publicerad 2008-03-01 22:43:00

Det kanske blir en liten mössa till mig?
Tihi, eller så följer du trenden och värmer en lyktstolpe?

Postat av: stina

Publicerad 2008-03-01 22:49:42

Men jag vet vad det ska bli! Det ska bli något gott till ditt 3 fika......kolla här .......
http://pennyshouse22.blogspot.com/
Massor med fina virkade bakverk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela