bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Bloggtorka.

Publicerad 2008-03-18 17:04:48 i Allmänt,

Ingenting har hänt. Vädret är tråkigt. Har varit inne nästan
hela dan. Jag hämtade min hemvirkade vårhatt hos kemtvätt-
gubben och han hade lyckats förstöra den. Ingen stärkelse,
som var uppdraget, däremot var den oformlig och för stor.
Tack, men det kostade inget. Fattas bara att jag skulle betala
för att få mästerverket förstört. Nu kanske jag virkar en bit till
och "stukar om" den, om det går. Jag har lite garn kvar.

Hur ska det gå när vi börjar åka mer till landet? Jag menar
med bloggandet. Blir kanske tvungen att skaffa trådlöst
bredband, men vilket? I värsta fall måste jag också köpa
en ny liten söt Mac. Nej, nej det blir för dyrt. Och lyxigt.

Kommentarer

Postat av: Dragana

Publicerad 2008-03-18 17:17:28

Trådlöst bredband är väl ganska bra lösning? Typ Tele2 om de har något. De brukar vara bra på det mesta. :)

Postat av: Kerstin

Publicerad 2008-03-18 17:54:05

Köp stärkelse på sprayflaska och fixa det själv.

Postat av: ulla

Publicerad 2008-03-18 20:25:54

Var du aldrig på Vårsalongen?
Där fanns det ideer vad man kunde göra med sina virkningar. Man gjorde små konstiga virkningar, sen fotade man det snyggt och VIPS har du ett konstverk att lägga här på bloggen.
Ganska kul!

Postat av: Bia

Publicerad 2008-03-18 21:06:29

Bloggtorka i vårväta!
Fy tusan vilket väder idag.
Jag hade rastvakten på fm. Kul va´!

Postat av: Malin

Publicerad 2008-03-19 10:41:43

Nej va tråkigt att den blev förstörd!!
Hoppas du får en härlig onsdag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela