bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Hur bra får man ha det?

Publicerad 2008-07-22 17:32:52 i Allmänt,

Just nu sitter jag på altanen i solen, fast i skuggan
och skriver på min dator. Jag är på landet alltså.
Eftersom jag är pansjo och inte får någon semester
letar jag på nätet efter en tröstresa för oss stackare
i höst. Jag tror att vi åker till Budapest för där har
varken jag eller min man varit. Där finns säkert
många fina caféer och restauranger. Men oj vad
solen bränner. Jag tror att jag råkar bli solbränd
på mitt ena ben eller snarare fot. Har jag lyckats
göra någon avundsjuk? Bra!

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2008-07-22 20:08:08

Gu´va´snyggt!

Datorn matchar dig!

Åh så vit och trendig sen . . .

Jo både du och datorn.

Postat av: stina

Publicerad 2008-07-22 20:24:42

Den där datorn skulle passa MIG!!! Klaga inte du har ju semester JÄMT!!! Tänk på oss stackare våran semester är ju snart SLUT!!! Precis nu när sommaren börjar!!!

Postat av: anni

Publicerad 2008-07-22 22:26:00

Hej, jag kom på mig själv med att jag inte kollat din blogg sen ni var i Portugal! Det var ju ett tag sen... Hoppas ni har det bra (vilket ni verkligen verkar ha det), hälsa din man! Kramkram!

Postat av: ulla

Publicerad 2008-07-23 17:03:34

Hur kan du längta bort nu när sommarvärmen äntligen kommit?

Nu vill man ja bara vara hemma!

Postat av: Elena

Publicerad 2008-07-29 20:56:30

Avundsjuk? Jaaaaaaaa!

Jobba? Neeeeeeeeeeeej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela