bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Byte av bredband.

Publicerad 2008-07-09 16:29:07 i Allmänt,

Är i stan i dag för att skaffa mig ett nytt bredband till landet.
Det är fixat nu och håll tummarna för att det ska funka.
När vi ändå är här i stan en stund passade vi på att äta lunch.
Gissa vad. Just det, bakad potatis. Äntligen en bild också.



Vi åker ut redan i kväll för jag vill testa bredbandet och mannen
vill vakna till fågelsång och sus i träd och jag vet inte vad.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2008-07-09 17:06:44

Nu får vi hålla tummarna för det nya bredbandet!!!

Lite mysigt är det väll med fågelsång!=????

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2008-07-09 21:06:32

Och du med dina bakade potatisar......men jag håller med........DET ÄR GOTT........Hoppas bredbandet funkar nu!

Postat av: Elena

Publicerad 2008-07-13 20:30:07

Det var mycket på den potatisen!

Ser gott ut!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela