bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Vart tog dagen vägen?

Publicerad 2008-01-03 21:42:48 i Allmänt,

Jag förstår inte. Jag har inte gjort någonting, inte ens varit
utanför dörren och ändå... Plötsligt var det mörkt och 3-fika
och lika plötsligt var det kväll. Är det för att jag är urgammal
som tiden gått så fort? Jag har läst lite och tittat en liten stund
på TV, men resten av timmarna, vart gick de? Ett och annat
skratt har jag i alla fall kostat på mig. Ingen bild i dag för
det hann jag inte!

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2008-01-03 22:09:05

Jag blir ju nyfiken på vad du fnissat åt!
Själv har jag fnissat åt Berglins dråpliga serie.
Fick en tjock bok av sonen i julklapp.

Postat av: stina

Publicerad 2008-01-03 22:13:08

Ja det blir så ibland......här kom ingen ut förrens vid 17,00 och det va inte jag!!! Jag går inte ut,det är för kallt!Jag som har plockat bort julen och trode att det var vår.....får vackert sitta här och vänta !

Postat av: Krisitna

Publicerad 2008-01-04 15:12:20

Körde jag slut på dig alldeles din stackare i onsdags.... Igår sprang jag men idag fick jag sova middag för att jag var så trött.
Är jag utvilad när jobbet börjar på måndag? Tror inte det. Nu är det ju en hel helg att festa på oxå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela