bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Matematiklektion.

Publicerad 2008-01-20 16:47:55 i Allmänt,

Nu vet jag hur man får ett minusresultat att bli plus.
Man tar sig en utekväll på lokal. Där ska man se till
att inte vara mätt vid ankomsten. Nej, lyssna på den
trevliga och kunniga kyparen och låt dig duperas
till att ta en varmrätt med GRÄDDsås. Beställ gärna
lite mer av den supergoda såsen och låt dig väl smaka.
Tveka inte utan ta en dessert som innehåller choklad.
Ta in något gott till kaffet också. Se där, nu har du lyckats
förvandla veckans viktminskning till en ökning. Svårare
än så var det inte. SNYFT!
För att bevara resultatet, var inne och rör dig så litet som
möjligt nästa dag. Lycka till.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2008-01-20 19:17:30

det är bara att ta nya tag !! Va nu inte så sträng mot dig själv!

Postat av: Bia

Publicerad 2008-01-20 20:58:24

Men du hade trevligt! Tänk på att det är NYTTIGT!
Ta det lugnt du är snyggast!

Postat av: Elena

Publicerad 2008-01-20 22:28:35

Har jag kommit rätt!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela