bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Vårtecken på Söder.

Publicerad 2008-02-17 18:14:48 i Allmänt,

Mellan alla skidåkningar på tv passade vi på att gå en
tur på Söder i solens sken. Det blåste lite kallt men var
skönt med en promenad UTAN rött band runt handleden.

  på vår gård. 

Mannen i mitt liv drömde i natt att jag vunnit 2,5 milj. Nu
undrar vi bara när vinsten ska visa sig. På en trisslott
kanske?
    Resan känns redan avlägsen. Nu vill jag planera nästa
resa för tid har jag. Nej, just det, pengarna saknas. Attans!
Men jag tänker planera ändå, det är ju halva glädjen.
    Kul att de rödklädda tvillingarna gick till final i går kväll.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2008-02-17 20:28:34

Jag hejjade på de rödklädda tvillingarna.
Välkommen på tisdag glöm inte att sätta väckarklockan på ringning. Testa klockan imorgonbitti oxå, träning.

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2008-02-17 23:06:40

Oj då, både krokus och snödroppar.....man blir nästan orolig.

Postat av: Malin

Publicerad 2008-02-18 07:54:53

Tack=) Jag färglägger stämplarna själv med promarker pennor. Det är nästan det roligaste med att göra korten, att färglägga.

Vilka trecliga kort från semestern=) Det såg mysigt ut!

Jag tycker nästan att det är lite läskigt att det har börjat visa sej vårtecken ute... Här uppe var det någon som hade hittat kantareller =( Det är ju inte dags för det än på ett bra tag!

Ha en bra dag=)

Postat av: Johan

Publicerad 2008-02-18 13:52:06

Hej!

Jag arbetar med en sida som heter Silvergen.org och undrar om du inte skulle vara intresserad av att ha din blogg hos oss med?

MVH / Johan

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-02-21 14:59:02

Jag bor inte i Stockholm,men när jag är där tycker jag om att strosa/gå/vandra runt på Söder.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela