bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Teaterkväll.

Publicerad 2008-02-27 22:46:39 i Allmänt,

Dagen gick i regnets tecken. Men kvällen...Vi kom just hem
med tunnelbanan från T-centralen. Var kommer alla ungdomar
 från? Varför är det bara vi två som är mogna? Det borde vara
mer blandade åldrar ute på stan om kvällarna. Hur som helst...
vi såg Maria Möller Show på Vasan. Den var SÅ bra. Hon är
fantastisk både som sångerska och imitatör. Hennes "Carola"
är så på pricken. Hela showen var mycket bra! En tjej spelade
saxofon, oh om det ändå vore jag som spelade så!

Kommentarer

Postat av: maritha

Publicerad 2008-02-27 22:56:17

Maria möller är jättebra, vilken underbar röst hon har förstår att showen var bra. Du får väl lära dig att spela saxofon...ingenting är omöjligt och det är aldrig försent=)

Postat av: stina

Publicerad 2008-02-27 23:02:24

Vad kul med teater! Du höll väll hårt i handväskan ....på Centralen alltså för jag har hört att ungdomar gillar att rycka väskor från mogna damer! Nu får du nog lov att lägga in en saxofon bild på dig för du kan ju spela!!!Kör en liten saxfilm (som din pannkaksfilm)

Postat av: Bia

Publicerad 2008-02-28 08:46:10

Bra ide´från Stina. Vi vill se "saxfilm".

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-02-28 08:55:39

Säkerligen en trevlig show.

Postat av: Malin

Publicerad 2008-02-28 09:24:00

Åååå den har jag velat sett oxå!! Jag älskar henne! Vilken röst alltså=) Jag såg henne på "så ska det låta" och ojoj säger jag bara. Hon kan ju imitera alla!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Postat av: Kerran

Publicerad 2008-02-28 11:20:25

Va kul att se Maria Möller i en egen show. Hon är fantastisk på både sång och imitationer.

//K

Postat av: anni

Publicerad 2008-02-28 11:53:40

Hej!
Tänkte bara berätta att jag mår bättre och börjar bli frisk nu!

Roligt att se Maria Möller!
Jag skulle vilja se henne nån gång...

Ha det bra!
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela