bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Utmärkelse!

Publicerad 2008-12-12 23:53:38 i Allmänt,




Denna bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid og forhold!

Dessa bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu flera vänner ha fortplantat sig. 
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten och bilden på deras utmärkelse...

Jag fick den här utmärkelsen av Elena. Tack!

Jag ger den vidare till några bloggkompisar, varsågoda.
Sylvia
Den anonyma jungfrun
Anni
Kerran
Anmaja
Helene
Ninna
Maritha

I eftermiddags var vi och såg på Luciatåget i barnbarnens
skola. Intet öga var torrt. Flickan som går i 6:an sjöng solo.


Luciatåg

I kväll var vi på julbord på vår gamla hemmakrog. Det
var jättegott och mycket trevligt. Kul att träffa alla gamla
kamrater.







Vi hann precis hem för att se Kevin vinna Idol. Det var rättvist men
jag hade röstat på Alice. God natt.








Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2008-12-13 09:58:15

Grattis till utmärkelsen!

Vad smaskigt med julbord ...men jag spar julmatsätandet till julafton annars hinner jag tröttna på julmaten!

Undrar om mormors öga var torrt när barnbarnet sjöng???

Postat av: Ninna

Publicerad 2008-12-13 18:08:13

Tack, tack!!! Och grattis till utmärkelsen du fått.

Postat av: Bia

Publicerad 2008-12-14 09:17:29

Vilken fin sång!

Nästan så jag fick en tår i ögat.

Mums med julmat!

Postat av: Sylvia

Publicerad 2008-12-14 11:56:40

Tack för den fina utmärkelsen du skickat vidare till mig. Jag blev stolt och glad. Däremot avstår jag från att skicka vidare. Dels vet jag inte riktigt hur man gör och dels har vi ju delvis samma blogg-kompisar.

Visst är det något speciellt med barnbarnens uppträdande. På torsdag skall gå och se och lyssna på julspel i min lilla sötnos skola.

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2008-12-14 16:07:52

Jag tackar så mycket för utmärkelsen. Jag ska hämta den till min blogg snart.

Postat av: anni

Publicerad 2008-12-15 21:36:38

Tack så jättemycket!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela