bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Nu är det slut.

Publicerad 2008-08-07 22:23:54 i Allmänt,

Nu räcker det med stadens underbara ångor för den här
gången. Jag har gått och andats på Götgatan så att jag
nästan blivit yr. Bara nästan. Inga nya onyttigheter är
inhandlade heller. Börjar jag bli tråkig? I morgon åker vi
ut till landet igen trots regnvarning. Men å andra sidan
regnar det ju här i stan också. Så har jag mitt mobila
bredband som räddning på landet.
    I dag var det tionde dagen med revbensbrott och nu
"ser jag ljuset i tunneln". Snart kan jag nysa också vid
behov. Det går framåt vill jag lova! Nej nu längtar jag
efter de enda insekter jag gillar. De sitter nog på trappan
och väntar på mig nu.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2008-08-07 23:20:38

Ja kroppen måste ju få andas in lite olika dofter (typ asfalt &gräs)

Vilken fin insektsbild .........jag vill ha en ny kamera!

Postat av: Bia

Publicerad 2008-08-08 20:24:08

Bra att du mår bättre så du kan skratta!!

Postat av: Elena

Publicerad 2008-08-08 23:59:55

Titta! Du kan ju också fota fina grejjer!

Postat av: Krisitna

Publicerad 2008-08-10 16:46:22

Hej kompis! Nu är det sista dagen... Jag har installerat en ny skrivare - herregud jag ska ju plugga, hjälp!

Och fika och öla med dig på mina lediga dagar. Kom ihåg må o fr från v 35!

Kramar

Postat av: ulla

Publicerad 2008-08-10 22:39:52

Det är bra att du har blvit bättre.

Du har nog bra läkkött.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela