bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Vi var där.

Publicerad 2008-04-18 22:21:37 i Allmänt,

Å vad han var bra! Björn Skifs alltså. Först åt vi mycket god mat
på Cirkus i restaurangen. Vi tog hälleflundra och det var ett bra
byte (från oxfilé). Världens godaste dessert, vaniljbrulée med
passionsfruktmos och diverse frukter och bär ovanpå. MUMS!



Sen såg och hörde vi Björn Skifs. Han var sååå bra. Mot slutet
stog hela publiken upp och klappade, dansade och sjöng med.
Vilken härlig känsla det var. Sen tog vi taxi hem och då rök halva
pensionen. Men det är smällar man får ta. God natt.
(Jag tog bilder av honom men de vågar jag inte lägga ut.)

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2008-04-18 22:36:42

Inte nog med att ni tittade på BJÖRN SKIFS ...ni åt god mat också ....och åkte taxi! Dyr kväll??? Du får köra hembakat och kaffetermos på parkbänken resten av månaden! Cafeerna får klara sig utan dig ett tag! (det är även populärt för pensionärer att mata duvor medans man sitter på bänken!) Ha en fortsatt trevlig kväll.

Postat av: Bia

Publicerad 2008-04-19 10:00:45

Mmm, så trevligt ni har.
Guldkant på tillvaron eller . . .
Var är värmen så vi kan sitta på Medis och dricka öl.

Postat av: Kerstin

Publicerad 2008-04-19 16:38:43

Jag tog bilder en gång på Ulla Skoog och Thomas von Brömsen på Lorensbergsteatern i Göteborg och fick en ganska spetsig kommentar av Ulla Skoog när de var inne på kanske andra applådomgången. Så sånt skall vi passa oss för.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-19 18:50:38

Björn Skifs är en mångsidig och skicklig artist.Jag förstår att ni hade trevligt./Persiljeland.

Postat av: Krisitna

Publicerad 2008-04-20 07:19:53

Grattis kompis!
Som du ser är man uppe med tuppen.Mycket som ska fixas och hinnas med innan lördag.Idag: handla, tvätta, springa och packa och laga mat.

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2008-04-20 13:11:52

Jag är också lite sugen på att boka något i Stockholm. Vi får väl se framöver. Förra året var vi och såg Il Divo.

Postat av: Sylvia

Publicerad 2008-04-21 08:14:46

Du njuter verkligen av livet som pensionär märker jag. Björn Skifs är mycket bra och går hem i alla generationer tror jag. Ha så skönt på landet, vädret verkar bli härligt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela