bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Katastrof...trodde jag.

Publicerad 2008-04-16 19:42:29 i Allmänt,

När jag vaknade satte jag som vanligt på datorn. Vad hände?
Ingenting! Det var helt svart och jag trodde att hela datorn hade
kraschat under natten. Inget hjälpte så vi åkte iväg till en butik
där de även repererar Mac. Killen försvann med min Mac och kom
tillbaka efter en liten stund. Den var hel och som vanligt! Hur gjorde
du, frågade jag. Jag bara startade den. Den behövde nog bara vila
lite, sa han.
På dagen träffade jag en kamrat sen barndomen. Det är så roligt
att vi fått kontakt igen. Vi åt bakad potatis på "mitt" ställe. Sen gick
vi och tittade i affärer och till sist tog vi cappuccini i Skrapan. Fint
dekorerade som i går.



Jag åt middag med mina "gamla" arbetskompisar. Det var så kul.
Nästan som att vara på jobbet igen, men utan allt ansvar.

  Hon bara smsar hela tiden!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-16 19:53:34

Vänner är toppen och vänskap behöver man vårda.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-16 19:54:23

Persiljeland skrev föregående kommentar.

Postat av: ulla

Publicerad 2008-04-16 22:13:08

Tack för trevligt sällskap till middagen.

Postat av: Krisitna

Publicerad 2008-04-17 06:35:19

Tack för igår!
Alltid lika kul att träffas! Glöm inte Nationaldagens firande!

Postat av: stina

Publicerad 2008-04-17 20:20:32

Usch .....vad hemskt med datorn! Tur att den blev frisk snabbt!
Trevlig middag ser det ut som.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela