bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Kväll på Medis.

Publicerad 2007-09-05 19:29:20 i Allmänt,

Vad kul det är att träffa arbetskompisarna utan att behöva arbeta. Det är en ynnest.


Det började så lugnt. "Hur mår du? Hur har du haft det? Hur går det att vara pensionär?"


Nu har alla fått in maten. Jättegott! Men vem stjäl mat från vem? Det är inte Ewa i alla fall.



Nej, nu är maten slut. Vi är alla så nöjda.



Nu vill vi bara gå hem och sova (eller blogga). Kul, varm och fnittrig kväll.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-09-05 19:41:41

Du hann först!!
Tack för en härlig kväll.

Postat av: Krisitna

Publicerad 2007-09-06 18:00:28

Prosit! Jag bara nyser och nyser. Såg inga trevliga arbetskamrater till Harald. Så jag missade väl inget väsentligt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela