bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Höst i Roslagen.

Publicerad 2007-09-23 17:28:14 i Allmänt,

Har slappat hela helgen. Tog förstås en tur in till Norrtälje
på lördagen. Där hittade vi en oemotståndlig skivspelare-radio
i vår älsklingsbutik. Man kan spela LP- EP- och 78-varvare på
den. Vilken lycka. Tur man är rik. (Ja vanliga CD-skivor med så klart.)
I stugan grundmålade jag klart tre små tavlor. Undras vad det ska bli
av dem?! Det får vi se så småningom. Hängbjörken har fått några gula
blad annars är allt väldigt grönt.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-09-23 17:30:13

Blir det nya pingviner på dukarna?
Vi ses snart över en laxpudding.
Mums

Postat av: stina

Publicerad 2007-09-23 18:13:13

Jag tippar på att det ska bli hösttavlor! Ska bli kul att se sen vad det blir! Blev du lite orolig att jag va djupt religös !!!Kolla i min blogg så får du se vad jag har gjort! Kram

Postat av: Krisitna

Publicerad 2007-09-23 20:50:48

Slappa vad är det?
Jag har jagat hela helgen men inte vunnit högsta vinsten - ännu=)
Ser fram emot torsdag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela