bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Bankdag

Publicerad 2007-09-25 15:17:54 i Allmänt,

Vi var hos vår trevliga bankman (kvinna) i dag. Där fick vi förmiddagsfika.
Man måste ordna med ett och annat nu när vi snart är två panchon hemma.

  inget rån denna gång.

Stegen gick till Söderhallarna efter lunchen. Fika med god smörgås.

  mums filibabba

Tog en sväng in på Indiska. Men vad har hänt med alla kläderna? De passar
inte. Varför är de så lååånga och smaaala? Är det mitt fel kanske? För att inte
tala om den djupa urringningen. Hur bär man upp en sådan klänning?

  Den släpar ju 30 cm i marken.

I kväll tittar jag på "House", han är så underbart elak. Jag myser.

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2007-09-25 19:15:10

hahaa
dom e jätte långa man måste typ vara giraff för att kunna ha dom.....

Postat av: stina

Publicerad 2007-09-25 21:53:01

Jag brukar ställa mig samma fråga när jag ska handla! jag förstår tex inte varför st38 görs så små nuförtiden....en 38 är ju en 44 nu!Eller???

Postat av: Elena

Publicerad 2007-09-25 22:20:06

Tack Ulla-Bella för dagens skratt! Din klänningsmin var bara för härlig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela