bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Alldaglig måndag.

Publicerad 2007-09-17 18:48:33 i Allmänt,

Sov länge. Drack te länge. Läste DN länge. Vad skulle jag göra sen?
Kanske en fika i Söderhallarna skulle pigga upp. Javisst gjorde det.
Skrev sedan lite onödigheter på datorn. På kvällen gick vi och åt en god middag
på ett stamställe, STUKET, vid södra station. Det är där de har god laxpudding
och annat gott också förstås. Det finns ett lämpligt runt bord där eller hur?

  Det väntar på oss

Kommentarer

Postat av: Elena

Publicerad 2007-09-17 18:52:40

Wow! Nu tror jag att jag MÅSTE gå med nästa gång. Barnen får klara sig själva här hemma...

Postat av: Bia

Publicerad 2007-09-17 20:31:23

Laxpudding, laxpudding

Postat av: mia norrtälje

Publicerad 2007-09-18 19:36:17

ja då var det dags nu! jag åker torsdag morgon, kanse får jag lika fin mat som ni fick på restaurangen, fast på kreta!!!! ha det nu bra o var rädd om er!!! vi ses i norrtälje, när jag kommer hem!heja göteborg!!kram mia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela