bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Till landet.

Publicerad 2007-10-31 09:07:27 i Allmänt,

Nu har vi packat några småsaker och snart hämtar vi barnbarnen för
att ta med dem till landet. Det är nog kallt när vi kommer dit, men med
eld i kaminen blir det snart varmt. Hoppas att det är några andra barn
ute, annars får vi spela spel, måla och lösa korsord. En sväng till
Norrtälje blir det förstås också. Hej alla bloggkompisar, vi hörs på
söndag. Som stackars pensionär är man aldrig hemma, verkar det.

  Nu är det närmare nästa sommar än för en vecka sen!

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2007-10-31 23:43:23

Bra att ni får lite sällskap av barn i helgen.....men oj vad ni far omkring ! Inte en lugn stund för pensionärer inte! Ha det så bra på landet! Kram

Postat av: Annika

Publicerad 2007-11-01 00:00:27

Nej, ni är ju ALDRIG hemma... hoppas att ni får det härligt på landet

Postat av: Krisitna

Publicerad 2007-11-01 19:01:06

Ja, det var ett fasligt flängande. Imorgon gör jag Ålandsfärjan lite osäker...

Postat av: Bia

Publicerad 2007-11-02 18:35:27

Nu är jag hemma och du borta!
Jag har mullat runt i skogen och plockat stelfrysna trattisar.
Sovit som en björn och ätit som en häst.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela