bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Långhelg på landet

Publicerad 2007-10-22 15:17:17 i Allmänt,

Nu är det kolsvart ute om kvällarna. Men med levande ljus blir det så
mysigt att sitta inne och titta ut.



Vi hälsade på några pansjo-troll (säg
inte att gamlingar inte kan roa sig) och hittade knappt hem i mörkret.



Jag satte upp en ny hatt från Lissabon i min hattsamling. Det är den
lilla blå.



Softade till "Idol" med lite vin och ost. Man har det för bra
(ända tills räkningarna ska betalas. Men det är en annan historia)

   Höstaster i full blom.

Höststämning, eller hur?



Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-10-22 17:06:14

Skönt att du är tillbaka i verkligheten.
Vi ses snart!

Postat av: Elena

Publicerad 2007-10-22 18:38:57

Aha, hon samlar på porslinshattar!

Postat av: Krisitna

Publicerad 2007-10-22 19:29:05

Hej igen. Har mailat lite texter till dig!

Postat av: stina

Publicerad 2007-10-22 22:01:09

Vad söta ni va i helgen! Ja visst är det mysigt med höst och tända ljus!

Postat av: M.

Publicerad 2007-10-22 22:55:17

vad snygg du var i hatten! (mysiga höstbilder)

Postat av: Elisabeth Sörhuus

Publicerad 2007-10-23 13:02:50

Hallå där Ulla-Britt!
Nu har jag läst alla dina bloggar! Fantastiskt att du nappade på idén att skriva bloggar! Du skriver humoristiskt och kul och det är roligt också att du har så många bilder. Du själv är ju med på så många foton, har du alltid fotograf med dig eller har du särskilt långa armar och fotar själv?
Keep on writing! Jag har lagt in dig på Favoriter!
Elisabeth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela