bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Ingenting

Publicerad 2007-10-02 17:26:39 i Allmänt,

En rätt så grå och händelsefattig dag. Vad skulle jag hitta på?
Fika förstås, men var? Jag gick ut halv tre och tänk... mina fötter
gick alldeles av sig själva till Söderhallarna. Där tog jag vanligt
kaffe med en liten godbit till vid ett fönsterbord. Sen gick jag vidare
till Skrapan. Jag tycker bättre och bättre om den. Strosade länge
bland filmer och böcker på Akademibokhandeln. Det är bra att den
kommit hit till Söder.
I kväll får jag härligt goda norska "köttkaker" med stelt lök. Kan ni
känna doften? Mmm! Sedan ska vi titta på min älsklingsdoktor "House".

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-10-02 18:04:18

Blev lite orolig. Ska hon nu bara leka med Harald och glömma att blogga? Men som tur var så har Bella skrivit om sin dag idag igen. Tack!

Postat av: mia norrtälje

Publicerad 2007-10-02 19:17:44

tjena bella o bajen!!! ni värkar ha så mysit på landet, ja det är värkligen höst som kommit! ja imorgon har vi marknad i norrtälje, årets stora händelse, men vi har inte öppet längre än 18.00, ja dom flytta marknaden till hamnen, så det jynnar inte butikerna!HA DET!!!! mia

Postat av: stina

Publicerad 2007-10-02 20:16:52

Måste nog ta och besöka Skrapan ....för att fika om inte annat ! Kanske att man stöter på någon liten pensionär med kameran i handen...Kram Stina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela