bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Det strävsamma paret.

Publicerad 2007-10-03 15:53:30 i Allmänt,

Nu har jag lyckats få med mig mannen på en fikastund på lokal.
Vi var på det italienska fiket på gatuplanet i Skrapan. De hade
små oskyldiga bakverk men inuti...fyllda med choklad. Mums.
Om man vill göra någon glad så har jag knepet. Ge personen
din kamera och förklara att du behöver en bild till din blogg.
Det slår aldrig fel, Folk börjar le för att fortsätta i rena gapskratt.
Ju yngre person desto mer skratt. Jag lovar. Försök!



I kväll tillagade min mästerkock röding från Jämtland.



GLÖM INTE KANELBULLENS DAG I MORGON!

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-10-03 20:52:22

Men vilket drömkäk du får.
Och drömprins med på fikat!

Postat av: Annika

Publicerad 2007-10-03 22:20:50

Tack för påminnelsen! Eftersom jag ärvt min mors sinne för att INTE baka så har vi självklart inga hembakade, glutenfria kanelbullar men Lina får hålla till godo med en fabriksgjord rimbobulle från flygfyren. Kram på dig "buppa" (bulle=mormor, ett av Linas första ord.. ;) )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela