bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Tonårsbeteende?

Publicerad 2007-11-23 16:09:41 i Allmänt,

Pensionärer ska vakna och gå upp tidigt, har jag hört. Så jag verkar lite störd.
Ligger och fikar och läser tidningen till 10.30. Är det ett sunt pansjobeteende?
Skönt i varje fall att inte ha någon tid att passa på morgnarna. Tur att vi är lika
båda två.
Handlade i Söderhallarna efter fikapasset. Vid varje disk kostade det 80kr
eller 100kr. Man undrar om de infört något slags enhetspris. Två små goda
efterrätter till kvällen 100kr! Hur mycket tror de att en söderpansjo har i månaden?
Till min förfäran såg jag i spegeln i hissen upp att jag gått ut nästan naken! Se själv

INGA ÖRHÄNGEN!!!

Nu har det gått för långt med förslappningen. Uppryckning Bella.
Glöm inte Idol i kväll. Jag röstar på Amanda och Daniel Som ni vet.
Det var ju det jag sa från början. Rena tonårsbeteendet.

Nu har vi ätit något som man antingen hatar eller älskar. Råbiff. Mumsfillibaba!

Kommentarer

Postat av: Sylvia

Publicerad 2007-11-23 18:46:14

Tack för dina fina ord på min blog. Jag säger detsamma till dig. Har läst ikapp lite och sitter och småler mest hela tiden. Visst är pensionärstillvaron fantastisk. Jag bor söder om stan och när jag åker till stan så menar jag Södermalm. Bästa stadsdelen som finns. Att pensionärer skulle vara morgonpigga är bara en myt!!

Postat av: Krisitna

Publicerad 2007-11-23 19:56:51

Skämmes! har du blivit blottare nu också!
Lycka till ikväll. Min sötingfavorit åkte ju ut för flera veckor sen:( Hur kul var det?
Min vecka har varit för djävlig: 5 utv.samtal på två dagar och 5 nya elever nästa vecka. Jag vill också vara pensionär snart...Kram

Postat av: Bia

Publicerad 2007-11-24 16:37:04

Men Bella . . . NAKENSTUDIE . . . på bloggen.
Tänk på att du är offentlig!!!!
Sorg för att Daniel åkte ut ur Idol.
Hur röstar folk egentligen??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela