bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Pyssel...jag?

Publicerad 2007-11-20 16:22:41 i Allmänt,

Har varit och inhandlat diverse färgglada och färgledsna papper för
nu ska här skapas. Jag har även skrivit ett föredrag om svenskhet, som
jag givetvis aldrig kommer att hålla. Man måste aktivera sig och det är
det jag gör nu. Jag stortrivs och har kul. Känner mig lite nyttig också
fast jag vet att jag inte är det.

Jag har även massa fina papper från min avslutningspresent!

Tog en lunch i Söderhallarna. Kaffe och smörgås. Måste ju ut en vända och
se folk. Det ligger nog i generna. Både mamma och mormor var ute på stan
en runda varje dag. Konstigt nog tycker både barn och barnbarn likadant!

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2007-11-20 21:27:26

Ska bli kul att se vad du gör av papprena! Men du det där föredraget kan du väll hålla i bloggen`?

Postat av: Bia

Publicerad 2007-11-20 22:22:47

Ja, bloggföredrag!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela