bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Norsk skiddag.

Publicerad 2007-11-25 15:02:07 i Allmänt,

    Måste man alltid göra något? Det är faktiskt jobbigt att hitta på nya
rokiga saker att göra. Alltså slappar jag i dag. Inne. Hela dagen. Pysslar
och plockar lite. Läser några onödiga tidningar. Det är härligt att göra
ingenting. Jag tar inga foton heller.
    Men "gubben" stortrivs framför TV-n. Norska segrar hela dagen. Både
damer och herrar. Heja Norge! När ska vi kunna ta dem? Snart hoppas jag.
    Nej, nu är kaffet klart. Vi ses. Kul med era kommentarer.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-11-25 16:03:57

Här är det oxå innedag. Fixar med bordsplaceringskort och lite allmänt småstök.

Postat av: Olivia

Publicerad 2007-11-25 17:37:18

åh, jaa, vi bakade grisar och hjärtan och bilar, det luktar underbart med peppisar !
Julen är bäst ! :D

Postat av: stina

Publicerad 2007-11-25 19:28:18

Sådana dagar gillar jag.....att inte göra någonting! Jag försöker så gott jag kan med att göra så lite som möjligt,men det är svårt!

Postat av: Sylvia

Publicerad 2007-11-26 12:45:49

Nej - man måste inte alls alltid göra något. Det är en skön konst att bara vara och mysa. Tack för tipset om Norrtälje. Får väl se hur responsen blir här ute först innan jag vågar tänka framåt.

Postat av: Olivia

Publicerad 2007-11-26 16:16:43

åh gud vad skönt, att bara få vara hema och plocka med sitt.
Sånt behövs det mer av tycker jag. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela