bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Innedag.

Publicerad 2007-11-18 17:34:35 i Allmänt,

Jag har inte varit utanför dörren. Alltså har jag inte provgått
de nya stövlarna. Jag började städa i en låda och där blev
jag fast. Hur konstiga saker sparar man? Och varför??
Broschyrer från hotell som jag inte minns att jag har varit på.
Gamla kvitton på saker som är slängda för länge sen. Nej,
skärpning, och ut med allt gammalt lort så man får plats med
nya konstiga grejer att spara. I kväll ska vi äta älggryta som
absolut inte får smaka älg, för det tycker jag inte om!

vi får se om det blir gott. Hoppas!

Såna här älgar tycker jag om.

De här älgarna tycker jag om. Kram!

Oj, nu har jag ätit av grytan och det var smaskens. Jag lagade den inte själv, som
ni säkert förstår. Det smakade inte älg utan bara gott.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-11-18 18:06:55

Om det är lilla "gubben" som lagar mat kommer det att vara smaskens, men om Pepparbella varit i farten då . . . . . .

Postat av: stina

Publicerad 2007-11-18 18:30:14

Ja älg är äckligt,håller med!Visst är det skönt att slänga gammalt skit (som man inte fattar alls varför man har sparat!) Kram

Postat av: Bia

Publicerad 2007-11-18 20:30:44

pepparrotsbella!!!!

Postat av: M.

Publicerad 2007-11-19 15:06:55

vilken tur. haha :)

Postat av: ollisbollis

Publicerad 2007-11-19 15:42:21

hahah, vilka fina älgar :)

Postat av: Olivia/ollisbollis

Publicerad 2007-11-19 16:52:02

svar; jaa, jag är
så lycklig att jag hoppar upp och ner, HARRY POTTER ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela