bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Julmaten.

Publicerad 2007-12-23 19:07:07 i Allmänt,

Nu är det kväll och vi har gjort julmaten klar. Sillen är inlagd
och Jansson finns i två formar. Vi älskar Jansson. Skinkan är
griljerad så vi ska ta en smakbit nu. Min tokiga man har lagt
grisfötter i saltlag. Han ska koka dem om några dagar. Jag
ska absolut inte smaka.
    Just det, julklapparna är inslagna också. Nu är det bara
att slappa och vänta på julafton. God Jul alla!



Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2007-12-23 19:26:56

Fy vad äckligt att äta någons fötter! Ha en mysig jul ! ät mycket och öppna många paket! JulKramar Från Stina

Postat av: Olivia

Publicerad 2007-12-23 19:50:50

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSH !

DIN MAN ÄR TOKIG !

Grisfötter !
uuush !

men jaja
GOD JUL /Olivia :D

Postat av: Olivia

Publicerad 2007-12-23 21:45:39

Ja jag är lycklig.
men jag kan ju hjälpa dej om du vill ?
Lite kan jag i alla fall :) .

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2007-12-24 08:11:42

God Jul önskar jag dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela