bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Första december.

Publicerad 2007-12-01 16:35:36 i Allmänt,

Å vad kul att Amanda i "Idol" kom till finalen i Globen nästa vecka. Bra röstat!!

Den här dagen känns lång som en långfredag. Småregnigt så man vill inte
gå ut i önödan precis. Vi hämtade ljusstakarna från vinden, så nu lyser det så
varmt och julmysigt. Det är inte mer att göra just nu. med julen, menar jag.
Det är backhoppning på TV och en person här hemma är väldigt intresserad
av allt som norrmän med skidor gör. Men det får man väl unna honom. Vänta
bara snart blir det friidrott igen och då är det Sverige som gäller. För oss båda.





Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-12-01 19:02:57

Skönt med lugn dag!
Njut av backhoppning och glad "gubbe".

Postat av: stina

Publicerad 2007-12-01 23:25:07

Skönt att sitta still framför tvn !Det har jag inte gjort idag ....jag har försökt att "jula" lite!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela