bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

En typisk mellandag.

Publicerad 2007-12-04 16:31:21 i Allmänt,

    Det har inte hänt något sensationellt på Söder i dag. Förutom att vi på
förmiddagen köpte en micro. Äntligen! Ja, nu finns det plötsligt plats
att ställa den på. Den nya köksbänken, förstås. Vi ska hämta micron i
morgon.

    I morgon ja, då ska jag gå på middag på Grand Hotell, spegelsalen.
Jag vet inte om det blir läge att ta några foton, men jag tar med mig
kameran. Vad tror ni om de här kläderna? Kan de passa??

Kommentarer

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2007-12-04 16:41:10

Ja, det ser snyggt ut. Vad är det för elegant tillställning du ska på?

Postat av: Bia

Publicerad 2007-12-04 17:39:52

Mycket snyggt!
Ha kameran i beredskap och fota tillställningen.

Postat av: ulla

Publicerad 2007-12-04 20:31:49

Det är väl klart att du fixar någon som fotar åt dig på Grand Hotel!
Det har väl verkligen blivit din grej som pensionär.
Ha det så kul på tillställningen.

Postat av: stina

Publicerad 2007-12-04 21:06:37

VI vill se bilder i morgon!! (läses som en ramsa) Kläderna blir jättefina på dig! Ha det så trevligt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela