bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Årets sista cafébesök.

Publicerad 2007-12-31 15:13:27 i Allmänt,

Vädret inbjöd inte till någon promenad, när gör det det förresten. Men
vi hade några småsaker att inhandla till kvällen, så vi gick till Södehallarna.
Och kan man tänka sig, då blev jag plötsligt så kaffesugen. "En latte med
extra litet mjölk, tack"  Oj vad mycket folk. Visste de inte att det var nyårsafton
förrän i dag? Jag bara undrar. Själv blev jag frestad och köpte något onödigt,
dyrt och förhoppningsvis gott till tolvslaget. Det blir ju alltid champagne över
och då kan det vara gott med något litet till.

  och det lilla goda..

Kommentarer

Postat av: Krisitna

Publicerad 2007-12-31 15:39:53

Gott nytt år kära vänner!
Ska på "spinster dinner" i Solna. Mitt förra nyårslöfte gick ej i uppfyllelse:
Nästa år ska vi fira i par
med varsin karl.

Hur ska jag uttrycka mig för att få det jag vill ha?
Kramar till er
Vi kan väl ses i veckan Bella!?

Postat av: Elena

Publicerad 2007-12-31 16:02:59

Ja, vi fattade också förstidag att året tar slut. Mycket shopping av god mat och goda drycker.
Gott Nytt År på er alla pansjosar!

Postat av: Bia

Publicerad 2007-12-31 16:54:25

GOTT NYTT ÅR!!!

Postat av: stina

Publicerad 2007-12-31 17:36:59

Gott nytt år!!!

Postat av: Olivia

Publicerad 2007-12-31 19:43:05

GOTT NYTT ÅR ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela