bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Tankar om i morgon

Publicerad 2007-08-20 20:25:08 i Allmänt,

I morgon ska jag äntligen på återbesök på S:t Göran. Skulle varit där i mars men...de hade glömt bort mig. Nu ska jag först till röntgen , men jag får gå på "drop in" för de hade även glömt att ge mig en tid!! Vad ska man tro? Hoppas att jag får min sjukgymnastik 6 månader för sent. Det ska nog gå bra ändå. I värsta fall får jag väl halta vidare. Tur att jag har hoppat mitt bungyjump för nu skulle jag inte våga. Jag litar inte på S:t Görans skruvar, de kanske rostar sönder.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-08-20 21:03:46

Stå på dig och kräv UPPRÄTTELSE!!

Postat av: astri

Publicerad 2007-08-21 10:19:21

Nu har jag hittad skrivplatsen, lycka till idag.

Postat av: Annika

Publicerad 2007-08-21 13:12:48

Hoppas allt har gått bra på S:t Göran, annars får du väl kräva att få komma till ett bättre sjukhus d.v.s. SÖS.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela