bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Pensionärer kan...hoppas jag.

Publicerad 2007-08-24 15:48:26 i Allmänt,

I går kväll överträffade jag mig själv. Jag sökte och bokade en 4-dagars resa till Lissabon i oktober. Då är vi båda pensionärer och kan göra som vi vill. På ett annat ställe på nätet bokade jag hotell. Var inte det djärvt så säg. Nu har jag bara mina utskrivna papper (ingen biljett) och dem ska jag förlita mig på. Ärligt talat så känns det lite läskigt. Det ska bli så härligt och kul att åka till Lissabon, min älsklingsstad näst efter London.
  i dag har jag bara gått fram och tillbaka till Ringen, där jag förstås tog en fikapaus. Hoppas att det inte regnar i kväll för då har vi gårdsfest. "Huset" bjuder. Det brukar vara hur trevligt som helst. Rapport kommer.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2007-08-24 21:44:06

Modigt,modigt! Själv har jag bokat flygbiljett till Göteborg i dag! (lite modigt det också)
Hoppas gårdsfesten blir skojig! Kram Stina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela