bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Lugna dagen.

Publicerad 2007-08-29 09:37:03 i Allmänt,

I dag ska jag göra så lite som möjligt. Vitsen med att vara "p" är att få sova hur länge som helst. Det bästa är när man vaknar 8.10 utan att ha några elever. Fast visst, jag saknar dem också. Allting har minst två sidor. Jag ska i alla fall gå en liten vända med mina nya gåstavar. Sen är det ju friidrott. Höjdhopp med Holm. Det får jag bara inte missa. Så måste jag städa undan det värsta för i morgon kommer "Muntra Fruarna" hit. Vi ären liten grupp damer (tjejer) som har träffats en gång i månaden i närmare 20 år. Vi har alltid så roligt. Oj vad mycket jag fick att göra nu. Bäst att sätta fart.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-08-29 12:12:46

Sitter på min lunch och kollar din sida. Allt väl här på Hyllinge. Vi saknar ju dig förståss men annars rullar det på. Stressa nu inte för mycket under dagen, utan softa oxå. Kolla Gudruns utbud och lite sånt.
Ska vi ses nästa onsdag. Raj raj på medis!!

Postat av: astri

Publicerad 2007-08-30 14:45:28

har nyss pratat med dig på mobilen. Allt bra här.
Ses på landet. Du kan vel promenera en tur till mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela