bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Gåstavar

Publicerad 2007-08-23 17:24:23 i Allmänt,

Jag fick låna ett par gåstavar av en vän, eftersom den undersköna, trevliga läkaren tyckte att det skulle vara bra för mig. Gick runt kvarteren i 15-20 minuter på förmiddagen. Jag kunde gå utan att stanna en enda gång (det brukar göra ont i spikarna annars). Träffade min dotter Annika, som var ledig i dag, och vi gjorde en utflykt till Kungsholmen. Där tog vi en paus och fikade på Stockholms äldsta fik "FIX".
 
Här njuter vi av de härliga avgaserna.

Sedan bar det av till Åhlens där det fanns kläder till nedsatt pris. Det passar en pensionär. Efter det var det dags att inhandla egna gåstavar. Oj vad spänstig jag kommer att bli. Eller hur??

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-08-23 18:29:06

Härligt att det funka med stavgång. Du kommer också bli fit and sexy, t.om. mer fit and sexy än mig.
Eftersom jag så glatt lånar ut mina stavar.

Postat av: stina

Publicerad 2007-08-23 19:37:39

Det där pensionärslivet verkar behagligt! Va fint du får till det med dina småbilder! Har inte kommit på än hur man gör.....väntar nog på att Bia kommer på så hon kan lära mig sen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela