bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

En lugn söndag.

Publicerad 2007-08-19 20:54:16 i Allmänt,

Sov ut länge. Man är ju ingen ungdom längre trots att man uppträder så ibland. Tog en liten promenad med mannen på ena sidan och kryckan på den andra. Det gick som smort runt Medis och hem igen. 3-fika på balkongen i solen.  Åt middag på en närliggande kinesisk restaurant. Maten var god men det blev ändå en kulturkrock. Ur högtalarna strömmade vanlig västerländsk "hissmusik". Helt fel alltså. I kväll måste jag se ett missat avsnitt av "24". Den serien är hur spännande som helst men den slutar efter midnatt. Just det, jag ska inte upp och åka till jobbet. Jag är PENSIONÄR!

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-08-20 07:43:54

Hmm!
Jag gick o la mig 22.30
kunde inte sova men till slut . . . .
Mardrömmar!!!
Trött nu på morgonen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela